Glad påsk!

Mycket på jobbet, mycket med bygget och mycket annat i verkligheten gör att bloggandet inte är så frekvent just nu. Men jag önskar er alla en Glad fortsättning på Påsken! Här är hela familjen på bild!

Lots of work, lots of constructions, and lots of other things in real life make my postings not that frequent. But I hope you continue having a Happy Easter! My whole family is pictured here!

One thought on “Glad påsk!

  1. är inne både för å lägga till din blogg i min lista 😀 å för å säga -jag har ju totalt MISSAT din blogg :-O nu när jag gick in så jaha här har jag inte varit förut, dumma mig! men nu följer jag dig så nu blir det ordning 😉

Kommentera

