En vinnare!

På Scrapgalens julmys lördagen före första advent scrappade jag den här layouten som ett bidrag till en tävling. Och vann! Galet kul! Jag som aldrig vinner! (Brukar kanske inte delta heller, men det är ju för att jag aldrig vinner.) Utmaningen bestod i att scraplifta en layout av Mija och efter Ullis klet&kladd-kurs gjorde jag bakgrunden till denna. Fotot tog Helene veckan före! Tack alla som bidrog till layouten på olika sätt, och tack alla som röstade på mig! *Stolt o glad*

At a crop last Saturday I made this layout to participate in a contest and I actually won! I never win! (Maybe I do not participate that much but that is only because I never win. The competition was a scraplift and I made the background after a class at the crop. The photo was taken by sweet Helene the week before! Thanks to all of you who contributed to this layout, and thanks to all of you voting for me! I’m proud and happy!

One thought on “En vinnare!

Kommentera

