Scrappat med cirklar

Nu har jag haft två härliga lördagar i rad med heldags-scrappande! Förra lördagen träffade jag delar av det fantastiska teamet på SWEscrap-bloggen och det var så kul! Både att träffas, prata, scrappa och testa promarkerspennor under Åsas inspirerande ledning! Här finns bilder! Tack alla för en jättehärlig dag!

Och lördags var det Julmys på Scrapgalen, och jag träffade flera nya och gamla vänner! Så roligt att träffa Ingba som jag ”pratat” med och lärt känna via Magdas forum, och Ing-Mari o Elin förstås! Tack för ert glada sällskap! Och så fick jag vara med på Ullis kurs och prova en massa spännande nyheter! Och jag lyckades vinna en tävling! Vilken dag! Bidraget kommer så småningom…

Veckans skiss på SWE-scrap har cirkeltema. Här är min tolkning som jag gjorde på SWE-träffen:

I have had two wonderful Saturdays when I´ve been scrapping all day and having a wonderful time with new and old friends! I am so happy for your company, and hope we will see each other again soon! (The links above tell more about these occasions! This weeks sketch at the SWE-scrapbook blog has circles on it, and this is my layout.

One thought on “Scrappat med cirklar

  1. Det var jätteroligt att träffa dig också. Det var ju ni i gamla Magdas team som inspirerade och uppmuntrade mig när jag var alldeles ny i denna fantastisk hobby. Dessutom tänker jag på dig varje gång jag använder min underbara vita penna som jag fick av dig. Din LO var så fin och jag vill gärna se den igen.

    kramar Inger/Ingba

Kommentera

