Nytt, ärofyllt uppdrag

Jag har fått den stora äran att vara med i inspirationsteamet på SWEscrapbook-bloggen! Jag blev jätteglad när jag fick frågan för ett par veckor sedan, och nu har jag blivit officiellt presenterad i bloggen, och har möjlighet att göra inspirationslayouter till bloggens alla roliga utmaningar! Här är en layout som var med i veckans teknikutmaning – att scrappa med ett foto som bakgrund. En härlig sommarbild som får mig att längta tillbaka till ljusa sommarkvällar. Hur ska jag klara mörkret i vinter?! Jag börjar allvarligt undra…

I have the great honour to be part of a design team for a very inspiring Swedish scrap-blog! I was thrilled when I got the question a few weeks ago, and now I am officially introduced in the blog, and I have the opportunity to inspire in all the fun challenges in the blog! This is a layout made for this week’s challenge to use a photo as cardstock. A lovley photo from this passed summer that makes me long for those bright summer evenings. I do not know how I will survive the darkness of winter this year.

One thought on “Nytt, ärofyllt uppdrag

  1. Den är jättefin och vilket underbart foto. Jag börjar också undra hur man skall klara vintern och det blir ju så mörkt tidigt på kvällarna.

    kram Inger

Kommentera

