Scrappa med stort foto

När jag var på Manhattan i maj, tog jag detta foto, som visade sig vara rättså oskarpt, men jag gillar ändå skyltarna med Broadway och One Way, så jag förstorade upp bilden och använder den som bakgrund. Rött och orange blir snyggt till.

When I was in NY in May, I took this photo showing the Broadway and a One Way sign, which tell this was taken on Manhattan. The photo is not sharp at all, but I still wanted to use it. I made it my background. Red and orange go well with the black and white photo.

3 thoughts on “Scrappa med stort foto

  1. Så läckert!! Som ett konstverk, som en tavla att ha på väggen. Och just att fotot är oskarpt gör det ju extra läckert, och perfekt som bakgrund tycker jag. Snyggt färgval också. Kram

Kommentera

