Farväl till Magdas!

Nu lämnar jag min plats i design-teamet för Magdas Scrapbooking, efter att ha varit med från starten 2006. Det är med sorg och saknad, men det finns så många saker som jag vill göra, och just nu räcker inte tiden till engagemanget i Magdas. Ett av de pågående projekten på hemmafronten är förstås utbyggnaden av huset, och det kräver mycket tid och energi. Sedan finns det annat också som jag vill ägna mer tid åt. Att fotografera till exempel! Och ytterligare andra förfrågningar som jag har svårt att säga nej till, och som också kräver en del av min tid. Sedan hoppas jag på andra förändringar också, som kommer att kräva energi och engagemang på olika sätt… Flera orsaker bakom beslutet alltså.

En av mina första layouter för Magdas var denna – som också fick vara med när Magdas annonserade i Vi Föräldrar, alldeles i starten.

Och min sista layout för Magdas går också i rosa och innehåller bild på barnen…

Till sist vill jag tacka Annette som valde mig och Cajsa och Marcus  som valde att ha teamet kvar – jag är så glad och tacksam över förtroendet jag fått att representera Magdas. Tack till alla mina goa team-kollegor genom åren – ni har peppat, utmanat, hejat på, berömt och stöttat och framförallt inspirerat mig på min väg genom scrapvärlden. Och sist men inte minst, tack till alla bloggläsare, forumister och Scrapfeberdeltagare för alla vackra ord och för att ni så glatt hoppat på alla utmaningar, tävlingar och tisdagsskisser! Fortsätt med det! Jag kommer att sakna er alla!!

I am leaving my place in the design team at Magdas Scrapbooking now. I started when Magdas opened in 2006, and have been a member in the team since. But now things have changed and there are som many more things I want to do in life. One onoing thing is the extension of the house, as you have seen, which takes a lot of energy and time. And there are other things as well. Photography for example! And other questions I find hard to say no to, and that also require a lot of my time. Then I am hoping for other changes that also will be time consuming… Many reasons for taking this decision.

One of the first layouts I made for Magdas was the one with a sleeping son. It was also in the comersial ad that Magdas had in one big Swedish magazine. Cool! And my last layout for Magdas is also pink and with a picture of the kids! Thanks to Annette who chose me and to Cajsa and Marcus who chose to keep the designteam when buying the company. Thanks also to the other dear friends in the design team for all your support. And a great thanks to blog readers and members of the forum etc for being there and participating in competitions and challenges! I will miss it all!

2 thoughts on “Farväl till Magdas!

  1. Jag vill också tacka dig. Du har varit en stor inspirationskälla för mig och haft del i den utveckling jag har gjort från det att jag hittade till Magdas som alldeles ny till det jag är nu. Jag kommer att fortsätta följa och inspireras av dig i denna blogg.

    sommarkramar
    Inger

  2. Åh, du kommer vara saknad. Du är en sann inspirationskälla. Men jag följer dig ju här ändå och hoppas hitta många fina kreativa projekt i olika medier. Kram Annika och lycka till med allt du hittar på!

Kommentera

