Inspiratör på Scraptorget!

Ja, det är en av mina nyaste titlar! (En annan är ”gudmor”, vilket jag kommer att bli inom snar framtid!) Jag är mycket hedrad över båda mina nya titlar! Scraptorget är en inspirationsblogg, och detta är en av layouterna jag scrappade till ansökan.

I have a new title – Designer in the team for the Swedish blog of Inspiration called ”Scraptorget”! I am very honoured! This is a layout that I made for the call. Another title I will recieve within short is ”god mother”.  That makes me very happy! Let you know more later!

7 thoughts on “Inspiratör på Scraptorget!

  1. Grattis!! Då måste jag genast titta in hos Scraptorget också! Snygg LO som alltid! Många olika dekorationer, många olika tekniker och mycket text – utan att det ser mycket ut..! Det gillar jag!

    Kram

  2. Hej, tack för kommentaren på min blogg! Grattis till titlarna!
    Själv är jag inte särskilt nöjd med medeltidslayouten, men det var ju trevligt att höra att någon tyckte att den var ok😉

Kommentera

