Lyssna på det här ni

Den här fina tjejen träffade jag i lördags, och när hon lämnat oss visade hennes stolta mamma ett projekt hon gjort i skolan. Och vilken grej!! Jag är superimponerad! Jag gillar också musik, sång och världen så det här är verkligen toppenbra! Låten hon skrivit är kanon, den fastnar direkt och man går och nynnar på den! Jättebra arrangemanget. Så skickligt gjort! Kan inte bli annat än topp-betyg!

I met this sweet girl last Saturday, and when she had left us her proud mother showed us this project she had been working on in school. Wow! I am really impressed! I also like music, singing and the world so this became a favourite right away! The song she has written is great! I start humming… It is very well arranged and she is really skilled! Nothing but the highest grade for this!

2 thoughts on “Lyssna på det här ni

  1. åååh, tack så jättemycket för de fina komplimangerna!! ♥
    Jag är väldigt glad att du gillar den för jag har lagt ner så mycket jobb på det! haha, jag trodde aldrig att den skulle få så bra respons.
    Men jag blir jätteglad, verkligen! Tack.

Kommentera

