Mera mustasch

Jag har gjort en tvillinglayout till den andra mustasch-tjejens album också! Den blev såhär, och här har jag använt en Artisan Elements! Finns i Magdas shop, och här kan du läsa hur jag färglagt den. Jag gjorde layouten efter en skiss på Veckans Skiss, och där blev layouten Veckans Val!  Det gjorde mig glad! Tack för det!

I made a twin layout to the moustache layout, the other lady needs one for her album too! It turned out this way, made after a sketch in a Swedish sketch blog. I was also elected the Choice of the Week. That made me proud! I used the Artisan Elements from Pink Paislee on this one!

One thought on “Mera mustasch

  1. Oh, den här har jag ju sett tidigare och jag tyckte jättemycket om den.

    Nu ska jag titta vidare i din härliga blogg.

    Ha det bra!!
    //Annica

Kommentera

