En händelserik vecka i Lindvallen…

… en mindre spektakulär vurpa i backen resulterade i sträckta ledband och två kryckor. Men det känns redan bättre, så jag kastar säkert kryckorna snart! Värre är det för Japan, och alla som drabbats av jordbävningen! Hemska bilder! Och flygbiljetterna dit om en månad är bokade sedan länge. Jag vet att mina vänner där mår bra, och det är jag tacksam för!

During our week in the Swedish mountains lots of things happened. I made a not so spectacular fall downhill, that damaged my knee a little, and I now use this equipment to move myself around. But I am recovering well and I will throw them away soon, I am sure! It is worse thought for the people of Japan. We have seen horrible pictures! And our tickets are booked and we will go there in one month. I know my friends are fine! I am thankful for that!

2 thoughts on “En händelserik vecka i Lindvallen…

  1. Jag har tänkt på dig nu när man hör allt hemskt borta i Japan. Skickar därför en medtanke (även för ledbanden) och en kram.

    Ingba

Kommentera

