Söta äggvärmare!

Här har jag hittat mönster på söta äggvärmare! Visst är det helt onödigt, men dessa kunde jag inte motstå! Om man börjar nu kanske man kan hinna göra en till varje medlem i den stora familjen som vi brukar fira påsk med! Dessa sötnosar  skulle väl vara perfekta att ge som påskpresent! (PS Jag har redan börjat sticka!) 😉

Bilden från Etsy shop

Here I found a pattern for sweet egg warmers! Aren’t they unnecessary, but totally irresistable! If  I start now I might be able to make one to each member in the large family that we celebrate Easter with! These sweeties would be perfect Easter gifts for the family! (PS I have already started knitting!)

5 thoughts on “Söta äggvärmare!

  1. Vilken underbar liten äggvärmare!! Om du mot förmodan skulle få tid över till fyra till (gärna ännu fler..!) så ställer jag mig i kön!

    Och du, dina layouter i Magdasbloggen i dag var så läckra! Tror du vi hinner ses och scrappa någon kväll/helg framöver innan mars/april? Jag har röjt i mitt scraprum nu, så nu finns det plats 🙂

    Ha en trevlig helg, kram!

  2. WOW!! vill också ha såna!! 😀
    Kön verkar vara lång och jag får nog helt enkelt flirta med nån kunnig… Kanske min mams? 😉

    Sticka är inte helt min grej… (än… *skratt*)
    Kram!

    ps. vart kan man hitta detta ljuva mönster? kram

Kommentera

