Twilight-feber

Japp, jag hör till de drabbade! Dottern har varit biten i något år eller så, och insisterat på att jag ska läsa böckerna. I förra veckan ”läste” jag klart ”Om jag kunde drömma” och igår såg jag filmen. Nu ”läser” jag redan del 2 – När jag hör din röst. Även jag är biten av berättelsen om denna omöjliga kärlek… Och hurra för att man kan låna e-böcker på biblioteket!

Yes, I am addicted! The daughter was biten a year or so ago, and since she has been insiting that I should read the books. Last week I finished ”reading” Twilight and yesterday I saw the movie. Now I am ”reading” part 2 – New Moon. I have also been biten by the story about this impossible love… And hurray for borrowing e-books on the library!

2 thoughts on “Twilight-feber

Kommentera

