Fotat en mage

För ett tag sedan ställde jag en udda fråga till ett par kompisar, nämligen om jag fick fota tillökningen INNAN den kommit ut, dvs ta lite bilder på magen, i övningssyfte. Helt egoistiskt. Det fick jag! Jag har nu testat lite av det jag får lära mig på bildbehandlingskursen, och det är riktigt spännande! Såhär blev en av bilderna efter att jag behandlat den lite. Vad tycks? Eller ska man kanske visa före-bilden också…?!

Some time ago I asked a couple of friends a rather odd question, if I could take some pictures of the baby they were expecting BEFORE delivery date, for practise only. And they let me! I have been practising some of the things I learn in my digital picture class, and it is great fun. How about it?

One thought on “Fotat en mage

Kommentera

