En smoothie

Jag har scrappat en layout efter en skiss på Kits desomni, men egentligen blev jag nog mer inspirerad av Severines tolkning av skissen. Såhär blev det i alla fall, och jag har haft lite gesso under bilderna, och sytt med borderitråd runt kanten. Bokstäverna är riktigt gamla, minns inte var de kommer ifrån! Vi är fortfarande ganska sjuka i vår familj. Jag har haft grym hosta och varit dålig i halsen i 3 veckor nu. Jag kan fortfarande inte prata som en vanlig människa, och glöm allt vad sjunga heter. Jag låter som om jag varit rökt och druckit whisky i 30 år. Men det har jag inte. Och två av kidsen har feber också. *Suck*

I made a layout after a sketch on Kitsdesomni, but I believe I got my inspiration from Severines interpretation of the sketch! This is how it turned out. I had some gesso under the pics, and some embrodery yarn round the edge. The letters are really old, I do not remember the brand. We are still rather ill in the family. I have had my bad throat  for 3 weeks now, and still cannot talk like a normal person. I sound like I have been smoking and drinking whisky for the passed  30 years. Which I actually have not! 😉 And two of the kiddos have fever aswell. *Sigh*

Kommentera

