Att resa

En layout for Magdas med de nya Basic Grey-papperna. Basic Grey har tidigare inte hört till mina favoriter, men den här hösten gör dom det!!! Verkligen! Helt underbart fina papper! Jag har scrappat en bild på mig från förra hösten, när jag blickade ut över en livlig gata i Mumbai, Indien. Min goda vän L och jag hade en fotosession där på balkongen i solnedgången. Det är nästan så jag längtar tillbaka…

A layout for Magdas with the lovley Basic Grey papers. Basic Grey has never been one of my favourite brands until this collection. These papers are great! The photo was taken last fall, when I and my friend L had a foto session on the balcony, watching out over a busy street in Mumbai, India. I would like to go back…

Kommentera

