Stiliga pojkar

Nu har jag fått bilder från min vän H. Såhär ser kläderna ut på dockorna! Vilken tur att de passar, man vet ju inte riktigt när man inte kan prova under tiden man syr. Men de verkar sitta fint!! Hon skickade mig lite vackra tyger också, så det kanske kan bli ett eller annat plagg till julklapp åt de små gossarna! Jag får uppfattningen att denna typ av dockor är ganska populära i Asien, men jag har inte sett dem häromkring…

Now I got some pictures from my dear H. This is what the clothes look like on the dolls! Fortunately they fit, you never know that for sure when you are unable to try them on during the process. They seem to fit alright though! Good! She also sent me some nice fabric, so maybe there will be one or two more outfits for Christmas for these boys! Who knows!

Kommentera

