Sommarsida

Här är en layout jag gjorde för Magdas i somras, på temat sol, vind och vatten. Jag gillar sommaren. En del säger att det är skönt när allt startar upp på hösten igen, och man återgår till vardagen. Jag vet inte riktigt om jag håller med. Jag gillar den o-inrutade vardagen man har på sommaren, när man kan göra lite som man vill, och planera efter vädret. Visst, man kanske kan tröttna på det också, men för mig tar det definitivt längre än fem veckor att tröttna…

This is a layout I made  for Magdas this summer. I do like summer. Some says it is nice when things go back to normal in the fall, but I do not agree… I like the unscheduled days of summer when you make plans after what the weather is like. Of course, maybe I also would get tired of having all days off, but it definetly takes more than five weeks of vacation…

Kommentera

