Scrappat med October Afternoon

Det är så härliga papper i de senaste serierna från October Afternoon, och här är två layouter från Magdas-träffen. Allt material hos Magdas.

Först ut en layout om en gitarrspelande dotter! Det är så härligt med musik, och vad passar bättre än läckra musikpapper och glittriga bokstäver!? På nästa layout är det jag själv… en riktig EGO-layout. Och visst känner jag mig som ett monster ibland, därför får det coola Sassafras-monstret vara med också. Plus att jag känner mig nästan enögd – min ena lins är repig och behöver bytas… Jodå, jag har tid hos optikern. Snart så ser jag perfekt igen!

At the Magdas crop I tried these wonderful papers from October Afternoon! First a layout about one of the DDs playing the guitarr. Music is great! And what goes better with it than the nice paper and some sparkling letters?! The second layout is about ME! I do feel like a monster sometimes, so the cute creature from Sassafras is perfect. And I feel pretty one eyed at the moment also, one of my contact lenses is in bad shape. I have an appointment at the opticians so I will see fine again soon!

Kommentera

