Linas matkasse – snyft!

Jag, som gladde mig en hel vecka åt att Lina skulle börja leverera matkassar till mig den 24/5, fick just ett dystert mail. Tyvärr är det för få i mitt område som vill prenumerera på matkassar… Jag som sett fram emot att få en spännande kasse varannan måndag och åtminstone varannan vecka slippa tänka ut vad som ska ätas till middag, slippa handla och framförallt få lite nya idéer och omväxling mellan pannkakorna och köttfärssåsen. Suck och åter suck. Kom igen nu, alla som bor i mitt område…! Ni kan väl testa en vecka eller två!

I was so happy when I found out that the service of getting 5 dinners delivered to the front door every second week, finally had come to my area!! They were to start on Monday May 24. Today I got a sad mail, saying there are too few customers where I live… And I had been looking forward to not havibg to plan and worry about the dinners atleast for those weeks, and to get some alterations to the panncakes and spagetthi… *Sigh*

Kommentera

