Snart, snart….

… äntligen kommer det till mitt postnummerområde! I flera år har jag längtat efter detta, men nackdelen med att bo på landet är att den här typen av tjänster oftast inte är tillräckligt lönsamma pga avstånden! Men nu, bröder o systrar, finns möjligheten! Att låta Lina tänka ut vad vi ska äta, och plocka ihop det i en kasse och köra hem det till trappan! Vilken dröm som blir sann! Jag önskar att hon hade en kompis också som kom och lagade middagen också. Hurra! Nu behöver vi bara äta pannkakor varannan vecka!

….Soon, soon, it will be possible for me and my neighbours to get a kind of service that I have longed for! One disvantage (how common is this short form of ”disadvantage”?!) with living on the countryside is that the only take-away you can get is pizza, and lots of other services you have in the cities are not to be found. But soon there will be the service of dinner bags in my area! Isn’t that great! To have someone plan your dinners, get the groceries in bags for you and drive them to your doorstep! Now I can have that every second week! I am so happy!

One thought on “Snart, snart….

  1. Jaaaa!!!
    Något sådant har jag väntat på hur länge som helst! Skall anmäla mig per omgående!
    Kram från Camila

Kommentera

