Babybild på veckans skiss

Jag har scrappat LottaR:s skiss på Veckans skiss och såhär blev min tolkning. Den här lilla prinsessan fyllde just 10 år… Vart tar tiden vägen egentligen!? Här har jag använt den snygga washi-tejpen som jag fått av min bästa japanska kompis! Tack H!!!

I have made a layout after sketch w 16 at the Sketch of the Weekblogg. This is my interpretation. This sweet princess just turned 10. Where does time go? Here I used the cool washi tape that I my sweet Japanese sister sent me! Thanks H!

Kommentera

