En veckolayout igen!

Jodå, jag fortsätter med veckobilder! Jag har gjort en bild varje vecka hittills, men jag har inte skickat dem för framkallning på ett tag, så jag har inte scrappat dem. Det kommer en ny laddning hem snart! Här kommer vecka 4. Minns ni att det faktiskt var vansinnigt mycket snö då! Känns avlägset. Jag har inte bestämt riktigt var texten ska stå ännu… Förslag?

I do continue with my weekly scrapping even though I don’t send the pictures for developing regularly. I have made weekly combinations of photos, and additional text, and soon a bunch of photos will arrive and I will scrap them! This is week 4. Can you believe we had lots of snow at that time!? I have not yet decided where to put the text… Some suggestions?

Kommentera

