Fordonsmössa

Genom Elin hittade jag ett bra mått på vanlig, enkel mössa här! Behöver jag säga att den använts varje dag sedan den blev klar! Och vilken tur att helikoptern kom mitt fram! (Eller mitt bak, det beror ju på i vilken sida man vill ha den coola stjärnlappen…) Jag köpte tyget på Älvsjö-mässan, och har glömt vem som är tillverkaren, men kanske någon bloggläsare med bättre minne än jag kan bidra med namnet!

Through sweet Elin I found a pattern of a simple and sweet cap! (Check link above and tell me if you need translation!) Need I say it has been worn every day..?! And luckily the helicopter was right on the middle!

3 thoughts on “Fordonsmössa

  1. Vad fin den blev! Tack för länken. Planerar på att sy en mössa.. men som sagt, symaskinen är inte min bästa vän så vi får se hur resultatet blir :o)
    Kram

Kommentera

