Skidvecka i Lindvallen

Vi är hemma efter en fantastisk vecka i Sälen, först vid Högfjällshotellet och sedan vid Sälsätern. Det har verkligen varit toppen på alla sätt, och barnen har utvecklats enormt på de 6 skiddagarna. Och jag har hittat pjäxor som jag gillar, så nu ska jag införskaffa mig ett par HEAD-pjäxor så fort jag kommer åt! Här är sonen på väg att kasta sig utför pisten, och det går undan nuförtiden! Veckans väder syns på bilden också! Fantastiskt!

We are back home again after a great week in the Swedish mountains. We stayed in two different places, and had a lovley week! All the kids made impressing progress in their skiing during 6 days, and I found skii boots that I really like, so next on my shopping list is a pair of HEAD skii boots! Here you see the DS, ready to go full speed downhill. And the weather of the week can also be seen in the photo. It was great!

One thought on “Skidvecka i Lindvallen

  1. Olá, amiga!
    Voltei para mais uma visitinha…
    Seu cantinho continua maravilhoso… amei!!!
    Lindo, criativo e acolhedor…
    Bom domingo! Boa semana!
    Beijinhos.
    Itabira – Brasil

Kommentera

