Idag för 6 år sedan…

… fick vi träffa den här lille krabaten för första gången. Nu är han en stor kille!

Today, six years ago, we met this little guy for the first time. Now he is a big boy!

One thought on “Idag för 6 år sedan…

  1. Åh, jag har missat att han har fyllt 6. Om en vecka har vi också en sexåring här hemma. Det är lite stort på något sätt, inget litet barn längre. Ganska komplex ålder också, ena dagen liten och nästa dag hur tuff och cool som helst.

    Jag har lite smått börjat blogga om vårt nya radhus och så har jag skaffat mig en domän, där jag tänkt blogga om mitt kreativa liv men inte fått ordning på allt än.

    Kramar, Elin (som har väldiga vårkänslor nu!)

Kommentera

