Prickigt album till årets alla veckor

Nu har jag fixat ett album också till årets vecko-sidor! Jag hade tänkt köpa AC:s svarta, eller möjligen bruna, men när Magdas fick hem en ny laddning album rasade det in beställningar och vips var alla svarta och bruna slut! Det fick bli ett rött istället, men det ångrar jag inte! Jag klädde sidorna med prickigt tyg förra veckan, och det blir mycket snyggt, om jag får säga det själv! Det kommer en GS på hur man gör, så småningom!

Now I found an album for my weekly pages! I had planned to buy the AC-Modern in black or maybe brown, but when Magdas got the delivery the browns and blacks were gone in just a few days! I had to think different, and ordered a red one! I do not regret that, because I had dotted fabric at home, and covered the front and back with that last week! I am really happy with the outcome! And there will be a tutorial on how to do it!

Kommentera

