Snöbollar från Inkido

Här har jag scrappat en härlig bildserie på sonen och en av hans kompisar. I höstas hade jag riktigt dåligt med inspiration och inga bra bilder att scrappa, men då erbjöd sig söta Pernilla R att photoshoppa några bilder åt mig! Jag skickade över några stycken så hon kunde välja, och hon gjorde den här härliga kombinationen! Sedan har jag scrappat med Inkidos snöbollspapper, och det passar ju perfekt även till sommarbilder! Tack för hjälpen Pernilla, det blev kanon!

I made a layout with some cool pictures of our DS and his friend! This fall, when all of my inspiration was gone and I could not find any ”good” pictures, my sweet friend Pernilla offered to work with some of my photos in Photoshop. I sent her some to choose from, and she made this lovley combination! I have used Inkidos paper with snowballs, and it goes just fine with summer photos aswell. Thanks alot Pernilla! You did a great job!

2 thoughts on “Snöbollar från Inkido

Kommentera

