Till släktalbumet

Jag gör ett album med släktfoton och här är en nygjort layout till det. Det är min mormor och morfar på deras bröllopsdag 1938. De var så otroligt vackra! Och tänk att jag hade samma brudklänning när jag gifte mig nästan 60 år senare! Och i samma kyrka dessutom. Det kändes väldigt högtidligt. Jag har hittat ett inbjudningskort och scannat in det samt skrivit ut det . Stämpeln i hörnet är från SEI och bakgrunden är 7Gypsies. Bazzill och Rusty Pickles i mindre bitar.

I am making a heritage album and this is a new layout for the album. The photo pictures my maternal grandmother and grandfather on their wedding day 1938. They are so beautiful! And can you believe that I wore the same wedding dress almost 60 years later. And was married in the same church. That is awesome. I found a wedding invitation that I scanned and printed. The stamp is from SEI and the papers are from 7Gypsies, Bazzill and Rusty Pickles.

2 thoughts on “Till släktalbumet

  1. Åh så fint!

    Jag har också en massa släktfotografier som jag ska sortera och sätta in i album, tre album, ett var till oss systrar. Men än så länge ligger de bara huller om buller i i tre olika lådor.

  2. Hej Annika! Tack för inlägget i min blogg. Kul att höra från dig, jag saknar er i Magdas team. Jag scrappar nästan inte alls just nu. Tror att jag behöver en längre paus… så det tänker jag ta! Är ju anmäld till scrapkryssningen sen långt tillbaks, så den ska jag på. Sen blir det nog inte mer scrap i år! Däremot en massa fotokurser*ler
    Men skulle vara superkul att träffas någongång!!
    Ha det jättebra!!
    Kram MarieG

Kommentera

