Scrapfredag i Spanien och träff hos Magdas!

I fredags hann jag hänga med på en scrapfredag, trots att vi övat till adventskonserten halva kvällen. Tur för mig att spanjorskorna inte börjar förrän 21.30… ! Denna gång rev vi små bitar, inkade kanterna, limmade fast så de täckte framsidan nästa och så en dekoration! Klart!

Lördagen tillbringade jag hos Magdas och det var jättekul att träffa några av kollegorna där! Det blev kanske inte så jättemycket scrappat kanske (men det börjar jag vänja mig vid nu…!) men desto mer pratat och planerat, klämt och känt i butiken, och fikat och ätit! Stort tack till Katarina och KarinZ och framförallt Annette, för en jättemysig dag! Det jag trots allt scrappade, dyker upp hos Magdas framöver…

This passed Friday I joined the Scrappy Friday in Spain, even though there was a rehersal for the Advent Concert almost all evening. I am happy that the Spanish ladies does not start until 9.30 pm. Suits me just fine! This time we tore a paper into small pieces, inked the edges and glued them together covering the card. After that a decoration, and finished!

I spent my Saturday at Magdas and it was great fun to meet with some of my collegues there! Not so much scrapped maybe, but we have talked and planned and enjoyed great meals! Thank you so much for everything!! The results can soon be seen at Magdas...

Kommentera

