Min graffiti är klar!

Nu har jag buntit ihop min graffiti-bok och jag är mycket nöjd med vad jag åstadkommit de senaste veckorna! Själva bindningen var inte särskilt svår att göra, och det blev riktigt bra! Jag har dock några sidor kvar att fylla med text, men det kommer. Det känns lite sorgligt att kursen är över, för det har verkligen varit intressant och jag har använt nytt material på nytt sätt. Superkul!

Now I have done the binding on my the Graffiti of my life, and I am so happy about the outcome of the last couple of weeks! The binding was not hard to do and I am very pleased with how it turned out! I do have some remaining pages to write on, and I will do that later. It is sad that the class has come to an end, because it really has been inspiring and interesting and I have used new material in new ways. Awesome!

One thought on “Min graffiti är klar!

Kommentera

