3bugs till en femåring

Tillbaka från härliga dagar i Amsterdam! Jag har inte hunnit ladda över bilderna från kameran ännu, men snart kommer en fin höstbild från en vacker stad. Så många fina gamla hus, och alla dessa kanaler och broar. Vi bodde på ett B&B i ett ”vanligt” hus, och det var osannolikt tyst om nätterna! Faktiskt mycket tystare än hemma i vårt hus på landet! Nog för att rummet hade fönster in mot gården, men ändå. Aldrig trodde jag det kunde bli så tyst mitt i en storstad.

Idag bjuder jag på en sida jag scrappade för Magdas nyligen. Om femåringen.

File0170x

I am back from a few days in Amsterdam! I have not transferred the pictures from the camera yet, but I will soon show you nice pictures from a lovley city. So many beautiful houses and all these canals and bridges. We stayed at a B&B in an ”ordinary” house, and it was unbelivable quiet at night! Even more quiet than in our house at the countryside! We did have the room facing the yard, but still. I never thought you could find such peace in the center of a such a big city!

Today I will share a layout I made for Magdas recently. About the five-year-old.

2 thoughts on “3bugs till en femåring

Kommentera

