Med spillpapper och ny stans

Idag fick jag ett spännande paket, två kantstansar som jag beställt, och jag blev förstås tvungen att prova genast! Såhär blev det! Det är en Fiskars kantstans jag använt upptill på det vita pappret. Några härliga clearstamps hade jag också beställt, ett set med cirklar och här har jag använt prickarna.

File0169x

Today I got a nice package containing two border punches that I had ordered, and of course I had to try them right away! This is the result. The punch I used on the upper edge of the white paper is from Fiskars. I had also ordered some clearstamps, this dotted circle was one of them.

One thought on “Med spillpapper och ny stans

Kommentera

