Scrappat i olika stilar

I helgen var jag på en trivsam scrapträff och jag är mycket glad över det trevliga, ”utländska” sällskap jag hade vid mitt bord! Tack S och M för att jag fick tillbringa dagen med er! Det var mycket roligt! Hoppas att vi ses igen framöver, och att ni inte fick  några som helst virus med er hem!

Jag hade med mig en del material från Magdas, bland annat de vackra papperna i s.e.i:s nya kollektion, och jag hade bilder som söta PernillaR photoshoppat åt mig! Så ljuvligt romantiskt! Jag gjorde två layouter med samma foto, en i Pernillas anda och en lite mer avskalad.

File0162x

File0163x

This weekend I went to a crop and I am very happy for the sweet company I had at my table! Thank you S and M for letting me spend the day with you! I had great fun! I hope to see you again soon, and that you did not catch any virus!

I brought some material from Magdas to the crop, and also some photos that sweet PernillaR had prepared in Photoshop for me! The pictures are so romantic! I made two layouts with the same photo, one that is inspired by Pernilla’s way of scrapping and another one that is more like me.

One thought on “Scrappat i olika stilar

  1. Dessa Los är så fina, och den nedre är verkligen superfin, Gillar det enkla och rena… mest för att jag själv har svårt att scrappa så rent 🙂

    KRAM
    Katarina

Kommentera

