Armband

Jag har gjort mitt tredje arbete med pärlor sedan jag lämnade indian-pärleåldern i lekis. Det blev ett armband den här gången, och jag gillar verkligen hur det blev! Det är inte alltid det blir som man tänkt sig, men det här armbandet blev faktiskt som jag hade tänkt! Pastellfärgerna gör att en del av sommaren stannar kvar.

armband

I made my third jewelry after leaving the pony beads in kindergarden. This time I made a bracelet, and I really like how it turned out! Things doesn’t always turn out as you want, but this bracelet did! The soft colors makes summer stay a bit longer!

2 thoughts on “Armband

  1. Precioso!!! cuánto tiempo sin pasar por tu blog! Has hecho cosas preciosas, las tarjetas son una maravilla. Voy a apuntar este blog en mis favoritos para que no se me olvide otra vez!
    Besotes 🙂

Kommentera

