Sommarfotografering

Tidigare i somras passerade vi Jenny S och en av mina önskningar blev uppfylld – nämligen att få familjen fotograferad! Jag gillar Jennys sätt att använda sin kamera, hon har verkligen ett särskilt sinne för bilder, och lyckades med konststycket att få familjen att vara sig själv på flera bilder! Här är två av dem! (Som jag fått löfte att låna!) Visst är de underbara! Nu har jag det härliga nöjet att rama in och placera ut bilderna! Vilken lyx! Besök Jenny och njut av alla vackra bilder!

jennys090816_02x

jennys090816_01x

Earlier this summer we passed JennyS and one of my wishes came true! To have a photo session with the whole family! I love Jenny’s way of using her camera, she does have an extraordinary feeling for pictures and could also manage to bring out the best of the family in many pictures! Here are two of them! (I have permission to show them here.) Aren’t they just lovley! Now I have the pleasure to frame them and place them in our home! I feel so blessed! VVisit her blog and enjoy all her wonderful photos!

3 thoughts on “Sommarfotografering

  1. Åh, så fint hon fotat er! Tack för din fina kommentar på mitt bidrag till Magdas augustimaning – jag blev glad! Försöker ALLTID tänka uppåt/framåt!

    Ta hand om dig och hoppas du hinner scrappa mer snart 😀

Kommentera

