Prickigt och randigt

Här är de utlovade bilderna på vad jag sytt. Familjens minsta modeller ställer alltid upp! De större är lite mer svårflirtade, men ska nog fastna på bild också, så fort byxorna fått resår. Detta är vad jag sytt av restbitarna nämligen, prickigt och randigt från NeaNobelle. Jenny på NeaNobelle har mycket på gång, snart en ny inredningsbutik!

Och jag har jobbat lite i PS  också, det är riktigt kul!

Prickigt randigt09xPrickig detalj09x

Dots and stripes! Here are the promised pictures of what I have been sewing lately. The youngest models in the family are always ready for a photo session, the older ones need to be convinced… A few more adjustments on their pants, then you will see them too. Meanwhile, enjoy these pictures of what I made from the left overs from the girls clothes. The fabric is a German brand, and I bought it at NeaNobelle. I have worked with the pics in PS also. Great fun!

2 thoughts on “Prickigt och randigt

  1. Söta modeller och jättefina byxor! Det är ju så fint med prickigt och randigt! Blir jätteglad om jag får låna en bild till min hemsida.

    Jenny

Kommentera

