Änglavakt

Så heter boken som jag läser just nu! (Finns på förlaget Omegaskrift.) Det är flera olika berättelser om människor som haft änglavakt eller på annat sätt upplevt änglar. Jättespännande! Annars är det fullt upp med vårfester, fotbollsträningar, friluftsdagar med matsäck osv. Ni som har barn i skolåldern vet hur det är. Jag är dessutom gräsänka denna vecka. Jo, igen! Fick veta att min amerikanska kompis kommer att åka till Europa i september, och jag hoppas vi kan träffas någonstans då! Det vore så roligt! I sommar är det nio år sedan vi sågs senast, då var det i USA, och barn nr 2 var ca 4 månader. Oj vad tiden går!

anglavakt_bild

Guarded by angels – the name of the book I am reading right now. It tells about people who have had guardian angels or have experienced angels in other ways. It is really interesting! Besides that there are soarés, soccer trainings and stuff right now. If you have kids in school, you are probably familiar with this. And my DH is abroad this week. Yes, again! I just found out that my American friend is coming to Europe this fall, and I really hope we can meet somewhere! It was nine years ago we last met, in the US, and our second child was 4 months old at that time. Wow, time flies!

One thought on “Änglavakt

  1. Tack för kommentaren i min blogg🙂 Är lite läskigt vara med i utmaningar, min första som jag kom in på helt ovetandes🙂
    Låter som en spännande bok!
    Kram
    M

Kommentera

