Med på Veckans skiss denna vecka

Ibland händer det att jag ritar skisser, och denna vecka är det en av mina skisser på Veckans skiss. Inte utan att man blir lite mallig nästan! Såhär ser min layout ut,  och den är utifrån skissen. De andra har gjort jättefina layouter också, och det är så kul att bli inspirerad av dem! Se själva i bloggen! Och det är förstås öppet för vem som helst!

file0049x

Sometimes I draw sketches and this week my sketch is on a Swedish blog called ”Sketch of the week”. I must say I am a bit proud and it is so inspiring to see the other layouts made from the same sketch. This is my layout. And of course it is open for everyone, so take the chance to join a Swedish challenge! Monday May 11th is the deadline, and you just mail your layout to the address last in the post… It would be fun to see some international contributions!

2 thoughts on “Med på Veckans skiss denna vecka

  1. Å vilka härliga färger. Alla stilar är ju bra utom de dåliga 🙂
    Det finns fortfarande platser kvar till träffen den 23 maj om du inte har andra planer då. Ta en titt in i bloggen för all info om träffen.

    Ha en bra dag
    // Johanna

  2. Vad roligt att din skiss är på Veckans skiss – grattis! 🙂 Själv är jag inte jättebra på skisser, men jag försöker bättra mig… 🙂

Kommentera

