Inköp på symässan

Jag fick med mig några härliga inköp hem från mässan! Några spännande papper från Fancy Pants snygga Kraft Kuts-serie, några andra läckra Craft-papper från jillibean-soup, som jag inte testat tidigare, och så lite LYB, AC och Kaiserkraft från Australien. Och sen hittade jag till min stora glädje en svensk återförsäljare av Hilcos tyger, nämligen nea nobelle, så jag passade på att köpa några meter av de superfina sommartygerna. Det var svårt att välja! Det känns riktigt roligt att det går att få tag i dessa på hemmaplan nu! Det här ska bli tröjor o tights, en sommartunika och en skjorta samt något till mig också, vet inte vad. Och ett nytt förkläde i svart linne!

pict9194fr

I had a nice day at the crafts and fabric fair this weekend, and this is what I bought! Some cool papers from Fancy Pants and Jillibean-soup, a brand I have not tried earlier. And also som LYB, AC and Australian Kaiserkraft. And to my great joy I found a Swedish retailer for the German fabric brand, Hilco, and I am so happy about that! Now I can get their stuff easily, and after a while I could pick out a few meters from all the nice things they had there! This will become t-shirts and tights, a summerblouse and a shirt for the 5-yearold, and also something for me. And a kitchen apron in black linen. Nice!

One thought on “Inköp på symässan

Kommentera

