Scrap-fredag

Det är scrap-fredag igen i Spanien, och där kör tjejerna igång kl 21.00. Det passar mig perfekt eftersom jag är en nattuggla! Denna vecka var utmaningen att scrappa (eller skapa) efter visst färgtema… Inte riktigt mina favoriter, men det blev en layout och jag gillar den! Cerise, rosa, orange, vanilj och vit. Lite feminina färger kanske, men jag scrappade faktiskt om sonen och några  av de härliga citaten från de tidigare åren.

p1020481xx

It is Viernes Scrapero (Scrappy Friday) again in Spain, and those girls begin at 9 pm, so it suits me just fine! I am a night owl! This Friday the challenge was to use certain colors. These ones are not my absolute favourites so this was quite a challenge! I made a layout though and I am quite pleased with the outcome! Dark pink, soft pink, orange, vanilla and white. Somewhat feminine maybe, but I made a layout about our DS and his early frases.

Kommentera

