Scrappat om Madrid

Jag fick ett härligt paket från Magdas med Basic Grey, som vanligtvis inte hör till mina favoriter. Dessa gillade jag dock, och de fick mig att tänka på resan till Madrid vi gjorde förra året. Jag gjorde ett minialbum om Madrid helt enkelt! Här är några av sidorna! Fler finns i Magdas blogg.

p1020202x

file0059x

file0060

file0063x

p1020215x

p1020220x

I got a very lovley kit from Magdas containing lots of Basic Grey, which normally is no favourite of mine. These papers, though, I did like, and I came to think of the trip we made to Madrid last spring, and I made a mini album about the trip. Here are some of the pages. Enjoy!

2 thoughts on “Scrappat om Madrid

Kommentera

