Nya stämplar

Idag har jag jobbat hemifrån, med en febrig son i soffan framför ”Loranga, Mazarin och Dartanjang”. Jag fick ovanligt mycket gjort. Och nu ikväll är maken hemma så jag har scrappat lite också. Denna är gjord efter en skiss, och jag har använt en av mina nya, superfina stämplar från Crafty Individuals. Finns på Magdas förstås, och denna kommer att bli en favorit! Eftersom dottern redan somnat får jag fråga henne imorgon vilka som är hennes favoriter när det gäller påsken. Förutom påskäggen och morfars goda sill…

file0064x

Today I have been working from home. The DS has a fever and has been lying on the sofa all day watching a fun Swedish cartoon. I was able to do more than I usually can do. And tonight the DH is at home with the kids so I have had a few moments for scrapping also! This layout is made after a sketch at 1WorldScrap and I have tried one of my new stamps from Crafty Individuals. This one will be a favourite one! Bought it at Magdas of course. Since the DS is already asleep I will have to ask her tomorrow what are her favourite things about Easter.

One thought on “Nya stämplar

  1. Mmmm… härliga mjuka/milda färger!
    Jag har scrappinghelg med ena systern och måste kolla runt lite på olika sidor och söka inspiration🙂
    Kul kul !! 🙂

Kommentera

