Scrappat efter skiss

Ett av de spanska forumen hade en dubbelskiss förra veckan och det var riktigt länge sedan jag gjorde en dubbel, så jag nappade! Det känns helt rätt med rubriker och lite text på spanska till bilderna från Chile, och det ligger nära att scrappa dessa bilder på spanska forumen.  Här är det papper från Bazzill och American Crafts. Rubrik och text har jag skrivit själv. På detaljbilden kan man se vilken läcker effekt det blir när man använder en grå penna för att ge skugga och dimension åt bokstäverna. Jag har en grå penna från Tombow som har vanlig udd i ena änden och penseludd i den andra. Den är helt perfekt!

q-dubbelx

file0047det

One of the spanish communities had a sketch for a double layout last week, and I went for it! I haven´t made a double page in a long time so this was nice! It feels right to write titles and some text in Spanish, scrapping pics from Chile. Material from Bazzill and American Crafts. I have written the title and text myself and on the detail picture you can see that a grey pencil comes in handy when you want to give the letters some shade and dimension. My favourite grey pen is from Tombow.

3 thoughts on “Scrappat efter skiss

  1. Jag förstår inte hur du gör. Men du överraskar mig varenda gång. Jag undrar, hur många timmar i veckan lägger du ner på att scrappa? För att inte tala om din budget?

  2. te quedo fantástico, me encanta como siempre usas colores tan brillantes y felices. Te felicito en el título te quedo perfecto!

    — dalis

Kommentera

