Blå vår

Det ska vara blått i vår, och det passar mig perfekt! Jag älskar blått! Jag trendspanade på Magdas blogg  idag också, och till det har jag frossat i blått. Härligt! Två layouter om sonen (och mamman). Allt material från Magdas!

file0031x1

file0032x

Blue is the colour of this spring – atleast here in Sweden. That is perfect for me since I just love blue! I made a post for the Magdas blog today, all about blue, and I could really live out all my blue feelings in that one! Here are two layouts about the DS (and his mom!).

Azul es el color esta primavera, por lo menos aquí en Suecia. A mi me encanta porque azul es el color más lindo en mi mundo. Estas dos páginas son sobre el hijo (y su madre) y la primera dice así.

One thought on “Blå vår

  1. Mmmm… vad vackert med blått !!!
    Och vilken bra idé med multiplikationstabellen !!!

    Själv var jag på scrappingträff i helgen, ska se om jag snart kan scanna in lite och lägga upp på min blogg🙂
    Längtar redan till nästa träff som är om drygt en månad🙂

    Ha en skön dag!!

Kommentera

