Fjärrkontrollsförvaring

Wow, det blev 23 bokstäver i samma ord! Jag sydde en fjärrkontrollsförvaring häromdagen. Man kan bli galen på alla dosor som ska vara till allt! Nu har de i alla fall sin egen plats. Hade en lagom stor bit linnetyg i garderoben. Detta blev jag nöjd med! Lite ordning i kaoset.

20090119x

I got 23 letters in one word! In Swedish we tend to put words together to try to make the longest… 😉 This is a remote-control-storage that I made the other day from a piece of linen fabric I found in my closet. There are remote controls for everything these days and they drive me crazy lying all over. Not they have their own place and I am a lot happier!!

2 thoughts on “Fjärrkontrollsförvaring

  1. Coolt! Jag tycker du är duktig på att sy. Får jag gå i syskola hos dig när jag flyttar lite närmre?

    Jag tänkte att om jag kommer på syskola, så kan jag samtidigt passa på att prova den där kaffeautomaten, som jag bjudit in mig själv till? Jag är lite bättre på att baka än vad jag är på att sy, så jag kan ta med kaffebröd och bjuda på, som vi kan äta i rasten.

    Om du spanar in min blogg, så kan du kanske få en ide att scrappa. Kanske om dina barns väg till skolan. Om du inte gjort det redan förståss…

Kommentera

