En utmärkelse!

award3_kreativ_blogger

Jag har fått en utmärkelse av en annan kreativ och pysslig bloggare, nämligen X-blog! Jag tackar ödmjukast! Konstigt så glad man blir över en sån, förhållandevis liten sak ändå. I det stora världsaltet alltså. Det är lätt att bli besatt av bloggandet och spendera alldeles för mycket tankar och tid vid tangentbordet… Man måste ju ha ett liv också! Ni förstår säkert vad jag menar…. 😉

Jag vill förstås skicka vidare till några som inspirerat mig på senaste tiden!

I got an award from X-blog and I am so proud and happy to have inspired another person to do something creative! But I am also aware of the danger in spending too much time by the computer. You need to have a life also! I think you get my point… 😉

Den gode feen – som alltid har sytt något riktigt fint, och som har ett så vackert hem! The good fairy – who always have lovley things coming out of her sewing machine and who has a beautiful home.

Ana Manzana – som gjorde helt sagolika julkort och som har en underbar scrapstil! -la chica con las tarjedas de Navidad más lindas y que tiene un estilo de scrap que me encanta!

Malena – som alltid inspirerar mig med sin geniala kreativitet. – a scrapper that always inspire me with her genious creations.

One thought on “En utmärkelse!

Kommentera

