Sidor från helgens scrapträff

Jag lyckades få ihop 11 layouter i helgen och jag är fortfarande förstummad! Dock saknas text på några (ibland måste jag ha lugn o ro för att skriva…) så de kommer snart. Jag gjorde några till en trendspaning på Magdas också, och dessa dyker också upp senare. Men här kommer ett par sidor!

file0033x

Vi öppnar present från Japan! Visst är det urläckra små ugglor! Jag tror det är ett BG papper, men jag slängde förstås texten nertill….

file0029x

Här ville jag inte ha några bokstäver, bara vilsamma färger till en vilsam bild. Västkusten är bästkusten…?! Det blommiga är en remsa Laura Ashley (som ingick i vinsten!) och tack C för den prickiga pappret som matchade perfekt, och bandsnutten!

file0026x

Och så en vinterlayout -tro det eller ej. Chile i februari, sista kvällen i Viña. Mina favoriter just nu på samma LO: dabbers, prickigt och att sy på layouterna (och filten!) Gjord efter skiss av Jenny Bergvall som utlyser en tävling i sin blog, med nämnda skiss.

Here are some layouts from the crop last weekend! A few of them still miss journaling (sometimes I need peace and quiet to write and that is not easily found at a crop😉 !) And some others are for Magdas and can soon be found in the blog. These ones are made without conditions and the first one has the cutest owls and the pic is from opening a Japanese Christmas present. The second one has no words, I wanted to keep the calm in the picture. The third is made after a sketch and contains my three favourite things for the moment; dabbers, dots and yarn!

3 thoughts on “Sidor från helgens scrapträff

Kommentera

