Tack Enköpingstjejer…

… för en jättetrevlig träff! Det var skoj att träffa gamla och nya bekanta! Tack också för era röster och för det roliga första-priset! Jag bugar och bockar! Jag ska fota snart och visa er. Tänkt att jag gjorde 11 layouter dessutom, det är nog personligt rekord för en scrapträff. Där ser man så mycket gott det blir av inspirerande sällskap! Dock har förkylningsbacillerna som kom i slutet av veckan trappat upp sin krigföring mot mitt immunförsvar, så nu ligger jag i soffan och nyser och torkar näsan och hejar på Anja (utan större framgång dock – ingen medalj idag…)

First of all a huge THANKS to all the sweet ladies in Enköping for arranging a great crop yesterday! I made 11 layouts and that is a personal record! An inspiring atmosphere and great fellow scrappers made that possible. Thanks also for voting for my contribution, I won first prize, and that has never happened before! I am so happy! Unfortunately my cold got worse last night, so today I am stuck on the sofa with a running nose. I will do my best though to take some photos and show you what I came up with yesterday.

One thought on “Tack Enköpingstjejer…

Kommentera

