Olika typsnitt och nytt rum

Jag laddar för en scrapträff på lördag, det ska bli kul! Men jag har scrappat lite under veckan också, och hittat inspiration i spanska bloggar bland annat! Det är kul!

file0018x

Om att natta sonen – han brukade ställa den här frågan varje kväll…

file0020x

Renovering av rum. Orange o grönt är snyggt ihop! De blå hjärtana är stämplade med en stämpel som jag ritat (*stolt*) åt Handstämplat för ett par år sedan.

I am going on a crop on Saturday – looking forward to that! This I have been doing during the week. The first one says ”What does ‘see ya’ mean?”, something that our DS said every evening after I had said – ”Good night, see you tomorrow”… The second says ”New Room”.

Comentarios en español. El título de la primera dice ”Qué significa nos vemos?” Eso decía el hijito cada noche al dormir cuando yo le dije ”Que duermas bien, nos vemos mañana…” El segundo trata de renovar una habitación en la casa para una de nuestras hijas.

2 thoughts on “Olika typsnitt och nytt rum

  1. Kul att du hittade till min sida!
    Och så roligt det var att få kika runt här hos dig!
    Jättemycket fint, både stickat, scrappat och sytt!!
    Själv ska jag försöka ta mig till symaskinen idag och sy färdigt några projekt 🙂

    Ha en skön söndag!

Kommentera

