Scrappa med chipboard

Nu pågår en utmaning på Magdas att scrappa med chipboard! Gör en layout och länka den i en kommentar i inlägget ovan, eller maila in layouten till adressen på Magdas. Det kan bli din layout som dyker upp i Magdasbloggen sedan!

Här är de två som jag gjorde till utmaningen. Den ena har jag använd flera chipboards på och målat allt i samma färg! Lite vita blänk på bokstäverna bara, så att de ska synas lite bättre. Den fantastiska vita pennan från Japan är verkligen toppen!

simhelPå den andra är det en chipboardfjäril som jag klätt med tyg. Texten är skriven med en ny favoritpenna! En 1 mm kalligrafipenna som jag köpte i Tokyo. Den är riktigt härlig att skriva med!

anshelThere is a challenge at Swedish Magdas to use chipboard on your layouts, and here are two that I made for this challenge. The first one I used several chipboards on, and I painted all of them in the same colour. Then a few lines with the great white Japanese pen! (H: Thank you for all the extras! )The second one has a chipboard butterfly covered with fabric. The text was written with a new favourite pen, also from Japan, a 1 mm Calligraphy pen that I bougth in Tokyo. Lovley….

5 thoughts on “Scrappa med chipboard

  1. Härliga layouter, jag älskar verkligen den andra – så härliga färger och upplägg och allt!

    Har vidarebefordrat en award till dig i min blogg.

    Ha en härlig helg! KRAM!

  2. Jag älskar ton i ton, när bakgrund och dekorationer liksom smälter ihop så där snyggt!🙂 Fina LO:s – och jättetack för dina snälla ord, sådant värmer massor!🙂

  3. Hola Annika !
    bueno..yo no se sueco,solo un poquito de inglés.
    Decirte que me encanta tu blog…haces cosas preciosas. 😀
    Saludos Inés

Kommentera

